Spasciani

aparaty powietrzne, sprzęt izolujący, aparaty ucieczkowe, maski ucieczkowe, maski pełnowarzowe, filtry do masek - Spasciani

Regulamin sklepu

Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.spasciani.pl, prowadzony jest przez firmę Normes Marcin Nowak wpisaną do rejestru przedsiębiorców w CEIDG. Siedziba firmy znajduje się w Częstochowie kod pocztowy 42-207 przy Alei Wojska Polskiego 124, o numerze Identyfikacji Podatkowej NIP: PL9490210352 oraz REGON 241360677. Kontakt ze Sklepem - za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@spasciani.pl, telefonicznie: +48 34 314 36 32 GSM +48 510 111 303; pisemnie na adres: Normes Sklep Spasciani.pl, Aleja Wojska Polskiego 124, 42-207 Częstochowa.

1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach są zamieszczane na stronie internetowej www.spasciani.pl
Zamówienia od Klientów są przyjmowane poprzez stronę internetową www.spasciani.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Aby założyć konto Klienta, należy uruchomić stronę internetową: http://www.spasciani.pl i wypełnić formularz, w tym podać adres e-mail i określić hasło do konta. Można dokonać zakupów bez rejestracji podając wymagane informacje niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Informacje o towarach stanowią ofertę do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
- wyboru zamawianych towarów lub usług,
- wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych w Sklepie
- wyboru adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura,
- wyboru sposobu rozliczenia transakcji spośród dostępnych w Sklepie.
Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia następuje po jego złożeniu poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Klienta stanowiącej potwierdzenie przyjęcie zamówienia do realizacji, uzupełnionej o treść aktualnego regulaminu Sklepu. Z tą chwilą, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą. Do przesyłki zawierającej towar dołączona jest faktura VAT lub paragon fiskalny.
Dostępność towarów w Sklepie uzależniona jest od rodzaju asortymentu. Prezentowane produkty znajdują się w magazynie lub zamawiane są od producentów. W sytuacji, gdy z uwagi na niedostępność towaru termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad ustalony termin, sklep zastrzega sobie prawo ustalenia z Klientem:
- nowego terminu dostawy,
- częściowej realizacji - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów;
- anulowania całości zamówienia.
W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone środki pieniężne, zgodnie z zapisami w punkcie Zwrot należności Klientom.

W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, wtedy realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki. Zmiany zlecane telefonicznie, będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta.

2. Ceny towarów
Wszystkie ceny towarów widoczne na stronie internetowej www.spasciani.pl (dla lokalizacji polskiej)
- podawane są w złotych polskich,
- wyrażone są w wartości brutto zawierające podatek VAT,
- nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych,
- nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.

Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.
 
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

3. Czas realizowania zamówień
Czas realizacji jest powiązany z dostępnością towaru i jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia przez Klienta do momentu przekazania zamówienia ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę - uwzględniane są tylko Dni Robocze.

Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem  firmy kurierskiej.
Do krajów Unii Europejskiej zamówienie może być dostarczone tylko przez firmę kurierską.
Ze względu na rodzaj towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy, o czym Klient będzie poinformowany.

Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.

4. Formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

- płatność przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,

- przelew bankowy, na rachunek 93194010763142735900000000, realizacja zamówienia na zaczyna się na podstawie wpłaty według numeru zamówienia, które otrzymuje Klient lub wysłania na podane konto internetowe faktury elektronicznej pro-forma lub docelowej.

- płatność kartą płatniczą -obsługiwane karty
· Visa
· Visa Electron
· MasterCard
· MasterCard Electronic
· Maestro

- ePrzelewy
· Płacę z inteligo (inteligo)
· mTransfer (mBank)
· MultiTransfer (MultiBank)
· Płacę z Orange (mBank)
· Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
· Przelew z BPH (Bank BPH)
· Płacę z iPKO (PKO BP)
· Pekao24Przelew (Bank Pekao)
· Płacę z PeoPay (Bank Pekao)
· Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
· PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
· MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
· Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
· Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
· T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank)
· Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
· Płać z ING (ING Bank Śląski)
· Credit Agricole Bank Polska S.A.
· Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
· db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
· iKO (PKO BP)
· Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A)
· Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A)
· Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A)
. e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności - po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu,
Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

5. Reklamacje
Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji.
Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:
NORMES
Zwroty i Reklamacje Spasciani
Aleja Wojska Polskiego 124
42-207 Częstochowa
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Informacje dotyczące reklamacji znajdują się na stronach sklepu www.spasciani.pl w  zakładce Reklamacje

6. Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia.  Klient musie powiadomić o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia i wysłanie pisma  pocztą lub pocztą elektroniczną.
Formularza odstąpienia od umowy, jest dostępny w zakładce Odstąpienie od umowy.
W przypadku odstąpienia od  umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających  z innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany do Sklepu) nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o odstąpieniu umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwracane towary muszą być kompletne. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

7. Zwrot należności za zwrócony towar
Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na rachunek karty płatniczej lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty).
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na podstawie jego dyspozycji Klienta, który wskaże rachunek bankowy. Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem skrzynki e-mail info@spasciani.pl albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy w części obejmującej numer rachunku bankowego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych lub błędnego numeru konta.

8. Ochrona danych osobowych
1) Administratorem  danych  osobowych Klienta jest NORMES z siedzibą w Częstochowie, Aleja Wojska Polskiego 124, zwaną dalej Administratorem
2) Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu marketingu produktów oraz usług i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3) Administrator pozyskuje  dane osobowe Klienta z rejestracji w sklepie internetowym http://www.spasciani.pl,
4) Klient posiada prawo żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
5) Na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy Klientowi przysługuje Państwa prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na szczególną sytuację, jak również – na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych w celach marketingowych lub wobec przekazywania ich innemu administratorowi danych,
6) Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych,
7) Dane osobowe Klienta nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Klient dokonujący rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sklep jego danych osobowych podanych w zgłoszeniu rejestracyjnym w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997r.. o ochronie danych osobowych - wyłącznie w celu realizacji umów sprzedaży zawartych z Klientem.

Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. W trakcie przysługują także inne prawa wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, w szczególności prawo do sprzeciwu i żądania zaprzestania przetwarzania danych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach.

9. Postanowienia końcowe
Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

Sklep wykorzystuje pliki cookies a Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie.
Klient powinien używać przeglądarki internetowej jak niżej dostępne:
- Microsoft Internet Explorer minimum 11
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox minimum 39
- Google Chrome minimum 44
- Apple Safari minimum 7
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.


Dowiedz się ciekawych wiadomości z branży oraz informacji o najważniejszych akcjach i wydarzeniach marki Spasciani.
Dziel się z nami swoimi doświadczeniami!